Tyst....

Hej på er allesammans som läser det här...

Jag har blivit lite tyst av flera olika orsaker...Men ingen är allvarlig om du nu funderar över... :-)

Har helt enkelt för mycket som jag VILL skriva om, men vet inte VAD jag ska skriva om... Och HUR ska jag formulera ner ett BRA inlägg.. hum hum...

Så det är en av de anledning till att jag har blivit tyst... Jag tänker alltså! :-)

Men ska skriva ner när mina funderingarna har klarnat sig och valt till en området som jag vill gärna skriva om...

Vad vill jag egentligen skriva om??

Politik? Teknisk hjälpmedel? Tillgängligheten i samhället? Bemötande med de som inte har kunskap om att vara "döv" i samhället? Mitt liv med familjen? Det finns MÅNGA saker som jag kan/vill ta upp... Men som sagt hjärnan arbetar på... Lite segt ja men effektivt sen??

Däremot kan bara tala om att jag är i livet om ni nu undrar om jag finns i livet också *smile*
´
Önskar er ett BRA dag!

/Göran
 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hej förstår dig.. jag är mycket av en funderare... Just nu är mina tankar på det som står dagligen i tidningar och nyheter. Svininfluensan... skrämmande... skrämseltaktik?... när sker vaccinet?... hur kommer det bli?.. osv osv osv.. tror många tänker på det här och undrar mycket över det med svininfluensan... sedan självklart har man andra tankar oxå... men nu är det den som är på tapeten.. kram

2009-09-06 @ 08:48:16
URL: http://samojedatlas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0