Besök i Gallaudet Washington & Resväska

Hej på er som läser o följer blogg... Är ledsen att jag inte har lyckats uppfylla mitt löfte angående Sri Lanka men ska lägga in bilderna snart när jag kan det här iPad:) dessutom ni kan se i ww.sdr.org där jag berättar en reserapport.
 
Nu har jag varit på Gallaudet och blivit intervjuat även besökt biblioteket o varit inne i affären samt blev också tillfrågad om att vara med ocundervisa eleverna med klassifikator (Tack vare utbildning och tack vare Ronny i Örebro som envisades med Lars Wallins bok kring klassifikator)  kunde jag beskriva, insåg att amerikanska rörelse även ansiktgrammatik är ungefärlig densamma förutom själva handform som var lite olika...
 
Anledning till besöket är att jag ska samla in all material och sen gå igenom med Bolivia Teckenspråks materialgrupp :) 
 
Det enda som jag är irriterad över är resväskan inte hann med flyget från London till Washington... Nu har det gått tre (3!!)dagar och har handlat nya kläder även köp en ny ryggsäck för gamla gick sönder...
Receptionen på hotel harvarit vänliga men det finns bekymmer hos Dulles airport... Nämligen i eftermiddag lyfter jag från R Ronald airport... Hinner väskan hänga med? Berättar mer om resväskan o innehåll!
 
 
Ha en fortsatt bra dag ni allesammans!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0