Dag 18-19

Har rest från Washington cd till Miami o träffade TSP tolk, därefter åkte vi ner till La Paz... Där visade sig att TSk Tolk fick inte väskan heller, genomgick med tjänstekvinnan,  då upplevde vi obehaglig med yrsel eftersom vi landade på drygt 4 000 möh så det var extra skönt att komma fram till  OchabamOchabamba tolk kräktes,, men hon var inte ensam! fick syn på en som steg av och kräktes oxå.... höjdskillnad är orsaken!
 
Efter hotel o ett par timmars vilande åkte vi till förmöte som visade sig var ett lärorikt upplevelse om olika projekt här i Bolivia under alla åren :) 
 
idag den 19 okt, så det har visat två olika området 1) det har visat stora konflikter enligt utredare och enligt representant från regeringen säger att det INTE har varit några konflikter utan har flutit på... Vem ska man tro på? Debatt imorrn blir intressant! 
 
2) organisationer inkl mig som sdr har berättat om bland annat två språklig, TSP grunder osv... 
 
Kvällen var en god middag o en del skratt oxå
 
Ni som kanske undrar över min resväskan så den har idag landat i Washington dc kl 14,05...
Efter att ha pratat med de via tolk så den skickas vidare till Santa Cruz o har nu levat utan nu i 6 dagar.. Hum..
 
Det måste vara ett rekord för min delen...
 
imorgon blir det ganska tufft så jag lägger mig nu o här är kl 22,35 
 
go natt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0